- Opisy procedur załatwiania spraw zamieszczono w rozdziale „katalog spraw”. Dla ułatwienia wyszukiwania opisów ułożono je alfabetycznie, wg kategorii oraz wg podmiotów załatwiających sprawę.
- Jak znaleźć opis procedury załatwiania interesującej Cię sprawy?
- Co zawiera „Karta katalogowa sprawy”?
Jak znaleźć opis procedury załatwiania interesującej Cię sprawy?
- Aby znaleźć opis procedury załatwiania interesującej Cię sprawy, możesz skorzystać z trzech możliwości:
- znaleźć wg nazw katalogowych,
W tym celu wybierz zakładkę -> katalog spraw, a następnie odszukaj interesującą Cię nazwę sprawy. Kliknij na znalezioną nazwę sprawy, aby wyświetlić kartę katalogową. - znajdź wg podmiotów załatwiających
Jeśli wiesz, jaka komórka organizacyjna Urzędu zajmuje się tą sprawą, to skorzystaj z zakładki -> wg podmiotów załatwiających. Po wybraniu odpowiedniego podmiotu zobaczysz listę spraw. Kliknij znalezioną nazwę sprawy, aby wyświetlić kartę katalogową. - znajdź wg kategorii spraw
Możesz też skorzystać z wykazu ułożonego -> wg kategorii spraw. Po wyborze odpowiedniej kategorii zobaczysz listę spraw. Kliknij na znalezioną nazwę sprawy, aby wyświetlić kartę katalogową.
Co zawiera „Karta katalogowa sprawy”
- Każda karta katalogowa zawiera:
- informację o tym:
- kto załatwia interesującą Cie sprawę oraz dane adresowe podmiotu i komórki organizacyjnej załatwiającej sprawę,
- jakie dokumenty (załączniki), należy zgromadzić w celu załatwienia sprawy,
- na jakich podstawach prawnych odbywa się załatwianie danej sprawy,
- jaki jest ustawowy termin załatwienia sprawy
- jakie poniesiesz opłaty skarbowe i administracyjne
- Ponadto karty katalogowe spraw zawierają formularze wniosku do wydrukowania w formacie *.DOC (odczytywanym w programie Microsoft Word lub OpenOffice.org), w formacie *.PDF (odczytywanym przez przegladarkę AcrobatRider). Systematycznie przybywać będą również wnioski elektroniczne.